Bestellingen en retours

Als je na de aanschaf van een test toch twijfelt, of je besluit alsnog liever naar je huisarts te gaan, dan kan je binnen 14 dagen na ontvangst, de test retourneren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je ongebruikte test retour te sturen. je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 3,95 per brievenbuspakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via saltrodirectlab@saltro.nl vermeld daarbij je factuurnummer, je bankrekeningnummer en de tenaamstelling. Directlab is niet verantwoordelijk voor een foutief doorgegeven bankrekeningnummer. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Betalen

De test van Directlab kan je eenvoudig betalen met iDEAL, creditcard, via overboeking en met ING Home'Pay. De afzender op uw bankafschrift is Directlab. Om uw privacy te waarborgen, staat verder op het bankafschrift alleen het bestelnummer vermeld. De factuur ontvangt u per e-mail. In de onderwerpregel van de e-mail is het factuurnummer te zien. De afzender is Directlab.


Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door je klacht achterlaten via deze link. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Helpdesk

Contact